Statistics |
Total online: 1 Guests: 1 Users: 0 |
|
Home » News archive
Dupa
mine personal, unul dintre cele mai dificile lucruri pe care cineva
trebuie sa le realizeze atunci cand cineva doreste sa-si promoveze
site-ul in diverse motoare de cautare in special pe Google, este
procesul de "Link Exchange". Folosesc aceasta denumire in limba engleza
deoarece mi se pare cea mai potrivita. Dupa ce un site a fost
construit, asa cum se stie, urmatoarea miscare este ca acesta sa poata
fi gasit cu diverse motoare de cautare (Google, MSN, Yahoo, etc.). Insa
ceea ce face ca site-ul sa fie atractiv pentru toate SE-urile este
popularitatea si referintele site - ului pe web.
Si luam urmatorul exemplu ( pe care l-am preluat, mi s-a parut foarte
bun, de la cineva caruia poate ii datorez inceputurile mele de om PRO
SEO.)
Cineva scrie o carte, sau orice altceva, dar care este valoroasa prin informatia ei.
Faptul ca un numar tot mai mare de oameni r
...
Read more »
Views: 1433 |
Date: 2009-03-19
| Rating: 0.0/0
| Comments (0)
|
1. Titlul din tagul TITLE sa contina cuvintele cheie, dar sugestia mea este sa fie cat mai scurt, 2-3 cuvinte.
2. Numele domeniului sa contina cel putin un cuvant dintr-un cuvant
cheie ajuta enorm (Ex: www.tralalalacuvant.com). De asemenea, pentru
multi care se intreaba daca sa desparta cu "-" cuvintele cheie in
domeniu sau in numele paginii .html, nu este nevoie (
www.tralalala-cuvant.com nu e mai bun decat www.tralalalacuvant.com)
3. In primul rand sa existe tagul H! care sa contina cuvantul cheie, si
la fel ca la 1, sa nu contina prea multe cuvinte in plus decat cuvantul
cheie acolo unde e cazul. Apoi daca se poate sa existe H2 care sa
contina cel putin un cuvant din cuvantul cheie e bine. Urmeaza
B/STRONG, I/EM.
4. Frecventa unui cuvant cheie, atat in pagina cat si in tot site-ul (suficient spus)
5. Sinonimia cuvintelor nu trebuie pus prea mult accent, adica e greu
sa stai sa faci siteul numai din acest punct de veder
...
Read more »
Views: 1433 |
Date: 2009-03-19
| Rating: 0.0/0
| Comments (0)
|
Introducere
Cand navigam pe internet cu totii avem nevoie de un ghid. Pentru mine, si sunt sigur ca si pentru multi dintre
dumneavoastra, acel ghid este Google.
Stim oare sa profitam de tot ceea ce ne ofera el? In acest articol voi incerca sa prezint operatorii care pot fi folositi
in cautari precum si cateva cuvinte cu semnificatii speciale.
Operatori
Operatorul minus (-) il puteti folosii pentru termenii care doriti sa fie exclusi din cautarea dumneavoastra.
Daca puneti o fraza in ghilimele ("") Google va va returna rezultate care contin acea fraza.
...
Read more »
Views: 1311 |
Date: 2009-03-18
| Rating: 1.0/1
| Comments (2)
|
SEO (Optimizare pagini web pentru motoarele de cautare)
Definitie
Termenul
de SEO vine din Engleza de la "Search Engine Optimisation" si inseamna
optimizarea paginilor pentru motoarele de cautare.
In strainatate ea a devenit o profesie fiind numeroase firme care ofera
astfel de servicii.
De ce SEO?
Traficului unui site web este generat de motore de cautare (aproximativ
80%), de directoare web (cum este site-ul nostru) sau de vizitatori
care intra direct. Dintre motoarele de cautare cel mai folosit este
Google (mai mult de 80% din trafic). De aceea este foarte important ca
optimizarea sa se indrepte in special in optimizare pentru acest motor
de cautare.
Care este conceptual de baza?
O firma plateste o suma de bani ca site-ul sau sa se gaseasca in
primele rezultate la c
...
Read more »
Views: 1672 |
Date: 2009-03-18
| Rating: 0.0/0
| Comments (3)
|
|
Calendar | « March 2024 » | Su | Mo | Tu | We | Th | Fr | Sa | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|